Nakenhet och laser.

Oj oj, har inte haft roligare samtalsämne på jobbet än vad vi hade idag. Jag och Hannes.
Det hela började med att han fråga när jag ska åka till NEW YORK. Jag berättade en snabbis att jag är lite nervös inför resan dit med flyg o allt. Osså råkade jag berätta om carolines besvärliga kontrollanter (säkerhetskontrollerna)  i NEW YORK som stoppade henne han bara skrattade och berättade att det inte var någon nyhet, hon ser ju skyldig ut att ha en bom eller något sådan i fickorna "skämt". Sedan började historien om hans kompis som fastnade i lika danna kontroller. Kontrollanten blev allt nyfiknare på vad en arkiolog gör osv. Så råkade han berätta att han hade en laser med sig. Det skulle han inte sagt, efter det så åkte han i ett rum i 5 timmar med att förklara vad det var för något osv. Det jag vill säga är att jag itne ska ha någon laser i baktfickan.

Kanske en timma senare gick jag och hämtade vatten o naturligt viss skulle Hannes göra samma sak. Så där sotd vi med ett glas var. Så tyckte jag att det var ganska tråkigt på jobbet så började han.
- Tänk om man anordnar en naken vecka här på posten. Då alla går nakna. Tillslut kommer ingen att märka något att folk går runt här nakna. Jag skrattade så mycket så  ja lyckades få vatten i näsan. A man kan se alla gammla män gå runt på jobbet nakna äckligt. Osså kom vi på alla gammla gubbar med feta magar osv. Hannes komentar
- passar perfekt förutom att man inte kommer att se någonting för deras stora feta magar är i vägen + att bakelen på dom dallrar och skinkorna klickar mot varandra.

haha jag förstår att ni inte tycker att detta är roligt, men ni skulle varit där.. haha :D sheet.. dagens höjdpunkt.
Nu ska ja nanna.. Köss sov gott

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hehehe.. jag säger ju det att det kan vara roligt att jobba på posten =) Inte direkt at jag saknar det! Hehe.. Kul att du trivs i alla fall! =)
Pratade med du vet vem om u vet vad idag och vi kanske kan höras imon! pusssss

2007-05-09 @ 01:33:28
URL: http://carolinebackner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0