Nöjd Malin

Jag börjar fundera på om jag ska börja räkna ner dagarna. Först skolavslutningen men de mest efterlängtade resan i sommar är ju NEW YORK. jag har fortfarande inte fattat att jag ska åka ner. För det första träffa syster Yster, men även se alla överdrivna människor och olika platser som man kanskeupplever en gång i livet. VEM VET?

Sitter här hemma och klockan är 00,53 helt ensam. Börjar smått fundera på om det är nåon inne i huset.. hmm?:P Imorgon är det mors dag och jag har ingen att servera frukost till på morgonen =( pyy. Men dom kommer hem lite senare på eftermiddagen.

Har även varit iväg o shoppat med kussen sara idag. Hittade ett sött linne och även ett par tygskor. (vilket var rea på) Mycket bra fynd, nöjd malin.
Hoppas du har de bra i NEW YORK och ta de lungt med solandet. Skratt

Puss LOVE
Vi säger även att det är systrarnas dag imorgon.. Så trevlig syster dag Caroline. Köp dig en blomma eller ngt från mig: skratt.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0