Valborg, rena fjaskot!!

Är det bara jag som tycker att valborg är överskattat?!
Vad är det egentligen vi firar, att maj är här. Helt sjukt. Är det meningen att alla ska bli stup fulla pga att Kungen fyller år. Allt är bara så meningslöst, varför inte isådanna fall bara ha fest en annan vardag, man uppskattar nog det mer än att festa på valborg.

Min valborg var väldigt lugn och avslappnande.. För första gången i mitt liv så kunde jag inte gå på coregen =( va istället på posten och jobbade. Visst dubbelt betalt, det skadar inte. Efter posten runt tio så åkte jag hem till mina kompisar och va där ett tag. Tillslut så orkade jag inte mer så ja åkte hem !

Destu mer man tänker på de så uppskattar man mycket mer sin säng än valborg.

haha :D ska se om jag kan lura någon idag, det är ju första Maj.

Puss Haj

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vet, valborg är jätte överskattat.. Du borde komma hit till New York. Här firar vi inte valborg. =) hehe.. Pusss

2007-05-01 @ 14:14:00
URL: http://carolinebackner.blogg.se
Postat av: Anonym

1:a Maj? Alltingen ett väldigt misslyckat försök att vara rolig, eller så är du bara puckad.

2007-07-18 @ 07:57:53
Postat av: No-one

April?

2007-07-18 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0