adventure!

Hahah... ojojoj.. nu vet ja antligen vagen till supermarket och the mall... hehe sa svart e de inte.. men problemet e att ja aldrig har kort dit ensam.. men de loser sig nar den dagen kommer.. hehe..

Ni kan aldrig gissa vad som har hant idag.. pa morgonen va vi tre ute och handlade mat osv, da vi plotsligt kom pa att ja inte har nagon mobil har nere.. Sa vi gick in till en mobil butik och kopte en mobil. Sa nu har ja ett mobilnummer och en mobil har.. jatte bra.. yeaa...  ja kan saga att dom som salde mobiler kunde nada om den branchen shit, de e inte samma som hemma.. haha..

Ooo ni kommer aldrig att gissa.. vi har typ vart i poolen hela dagen da ja gick och kollade till min mobil.. tro det eller ej, min syster har kommit hem fran greek.. hehe... vi pratade jatte lange i tel och da ja plotsligt kom pa att hon har en cam i datorn.. ja fick bade se caroline, pappa och lilla freddan i cameran... naw... jatte gulligt... saknar er.. Min syster kommer snart komma till mig.. yeaa...

Ja va pa overvanningen da barbara ropade pa mig. haha hon hade pratat med deras grasklippar kille och undrade om han kunde ta med mig ut ngn dag och traffa andra ungdomar i narheten.. hehe. han hade tydligen spanat in mig nar ja stod pa altanen och han sade direkt ja.. Barbara gav honom mitt nummer och han sa att han skulle ringa mig.. ja tror inte de, men om de hander sa hander de.. Om han inte ringer kommer han inte ja nagot jobb kvar sade barbara.. haha.. det e gulligt..

Hoppas ni forstod vad ja menade hehe.. isf e de bara att ringa mig,.. haha..
Nu skall ja upp och ta ett varmt bad och inte gora nagonting.. Tim har precis kop hem gitarr hero och sitter  och spelar de just nu.. ska bli roligt nar ja forsoker de... haha..

ha de bra dar hemma.. love ya..

Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0