En Mus i vart hus!

Ok, forst skall jag forklara vad jag menar med rubriken. Ni tror saker inte det ar sant, men det ar det. Dom har en mus i deras hus. En lite SOT MUS.. Jag skamtar inte nar jag sager att den ar sot. Det var for cirka tio minutersedan jag for forsta gangen fick se musen. Han/hon sprang framfor mig pa golvet. haha. Jag tror den springer och letar efter mat. Funderar pa om jag skall mata den, (kommer jag aldrig att gora) eller om den sag mig som en stor ostbit.  haha...

Idag har jag varit helt ensam med barnen, barbara akte ivag kl sju i morse till Ny och Tim akte ivag till jobbet. Sa idag har jag varit bossen. Ett tag hade jag det lite jobbigt, hade ingen anning om vad jag skulle gora med dom. Vad vi skulle leka osv. Det har varit jatte fint vader och da maste man bara vara ute.

Vi borjade smatt med att ta fram utomhus farg, da barnen far mala pa asfaleten precis vid garaget. Sjalv kom jag pa iden att borja mala upp en vag dar de kan ta sina cyklar, eller varfor inte deras Jeep.. (mini jeep). De tyckte det var skit roligt, sa jag tog fram stop skylten och gjorde ett overgansstall och jag var en trafikant som gick fram och tillbaka over vagen. haha...

Darefter tog vi en promenad i en timma och tro det eller ej, barnen var sa trotta efter den resan. Seriost, det gar inte att vara utomhus. Luften ar fuktig plus att det ar over 35 grader. Nastan sa att jag far solsting. Hoppas det blir regn snart sa att vi alla ar inomhus.  haha. fy vad jag ar elak.

Efter promenaden blev det lunch, vilket barnen fick bestamma. Idag fick jag tillaga makaroni and chees haha. mums, det ar saaa gott, men det kanns som om det ar for mycket fett i den. men men skall icke klaga.. mums.
Ni undrar saker varfor jag inte valde att direkt ga til poolen om det nu var sa varmt ute, VI HAR TROTTNAT PA ATT BADA I POOLEN. haha.. later inte det konstigt.. det tycker jag iallfall. men men,. eller jag har inte trottnat pa att sola och bada, men att vara runt omkring pool omradet at ganska trakigt. Vi alla kommer formodligen over det stadiet, men men. haha.

Till sist maste jag bara berattta, SHIT var svart det ar att tillaga amerikanska pannkakor till middag. Herre gud, det ar en helt annan ingridiens och den ar typ 5 ggr tjockare an varan hemma... jag lyckades branna en, men barnen alskade dom.. Tro det eller ej, men dom alsksar allt jag lagar..

Nu skall jag inte trotta ut era sma ogon med att skriva mer..
Jag hoppas verkligen pa att ni far battre vader dar hemma, jag vill ju inte komma hem svart medans ni ar vita. (vilket ar typ tva manader kvar.. haha)

Massa pussar

Saknar er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0