New York City!

Oojoj vilken dag. haha... inte nog med att det har varit over 40 grader och jag har varit inne i ny hela dagen. Har drukit ca 5 st vattenflaskor samt 2 millshake och en cola. haha.. mums...

Det hela borjade med att jag akte in runt tio tiden for att hinna kolla runt lite i New York. Planen var att skaffa fram tidtabeller samt kartor over hela Ny. Men ni som kanner mig vet att jag aldrig gor saker som behovs, utan strosar istallet runt pa stan. Tur som var hade jag Linnea med mig och hon ar som min lilla karta.. haha

Vi har promenerat i over sex timmar och letat efter butiker. Forsta butiken som vi gick in pa var naturligtvis Adiddas.. wow va snygga klader dom har dar inne. Ga in och kolla pa deras hemsida sa forstar ni vad jag menar.. www.adiddas.com.
Inne i adiddas hittade jag min snygga efterlangtade jacka oo alskar den jackan.. haha.

Under tva veckor har jag letat i alla olika butiker efter en manhattan protage vaska, det slutade med att jag fick soka pa natet efter butiker som har deras vaskor. Tro det eller ej, men det finns bara en vaskbutik som har deras vaskor och det var inne i NY. Herre gud vad vi letade efter den butiken. Den ligger vanligt centralt, men fortfarande lite off, men det slutade att vi hittade butiken efter ca tre timmars letande.. haha. (utan karta) haha..

Sa bilden nedan visar vad jag har kop i New York idag. this is my lovers.. haha



E dom inte snygga... haha.

Ok! Ni kommer verkligen inte tro era ogon, men som jag sade innan sa var det over 40 grader i Ny och alla svettades. Det gar inte att promenera nar det as sa varmt.. uach.. men vi lyckades med nod och nappe.. haha..
Sa jag och linnea blev bara helt overlyckliga nar vi gick in i butiker och naturligtvis nar vi hittade varan roda vatten sprutare.. haha.. sjukt roligt.. alla som gick forbi tyckte vi var helt dumma, but I dont care... vi kommer aldrig att traffa dom mer.. haha..



Jag ser skit arg ut, men jag skrattar sa jag haller pa att do... haha..

Ok, nu skall jag beratta nagot ni inte kommer att tro era ogon pa.. haha... Det var jag som sag detta och det var tack vare denna personens flickvann.. haha.. ojoj, jag hade sa roligt och samt att jag har pratat med personen.. hahah.. hon maste tro att jag var helt dum i huvudet.. haha..

Ok jag vet att ni sakert har kollat pa bilden redan, men det ar sant, jag har traffat och pratat med Lindsay Lohan.. haha helt sjukt.. ni vet att i alla skvallertidningar pratar dom om hennes flickvann, det ar hennes flickvann som tog kortet samt hallit i min kamera.. haha... aaa... min forsta kandis som jag traffat har i New York.. haha yeaa.. haha

Jag ser helt sjuk ut pa kortet men skit samma.. haha...



hahah... sjukt roligt.. ahahha.... jag ser ut som en femaring pa kortet.. haha...
Yeaa...

Sa ni alla vet att new york ar hem helt underbar stad som man vara i i flera timmar. Men seriost, det ar sjukt mycket folk och man kan verkligen inte undvika dom.. haha.. Om man hor svenska roster blir man helt overlyklig.. haha... yeaa svenskar i New York.. haha.. woho..

Aja, nu skall jag inte skriva nagot mera. Men som jag skrev i forra inlagget sa kommer jag inte att vara narvarande under en veckas tid eftersom jag skall aka och campa med familjen.. ahahah (uach jag ute i vildmarken.. uach..) men skit samma, det blir nog roligt.. haha.. men ni kan alltid na mig pa min mobiltelefon.. haha massa pussar.. och jag saknar er alla...


 puss puss puss puss



haha.. me in NY city... haha jag pratr samtidigt, men skit samma, jag e i NY..haha.

puss puss

 

Kommentarer
Postat av: Ash the flash! (Arash)

asså kan du inte köpa med dig 941248971 adidasjackor till mig...pretty pleeease? =)

2008-07-19 @ 03:12:30
Postat av: Caroline

ohh, me like!! Jag ska köpa den svart guldiga! I love it!

Ha kul på campingen! Kösss

2008-07-19 @ 14:30:25
Postat av: Anonym

guud va coolt att du träffa lindsay lohan!!!!

2008-07-23 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0