ohhh sa underbart..

Ojoj vilken dag! Jag har haft sa roligt och allt har varit sa avkopplande. Idag har jag varit ledig fran barnne och inte gjort nagonting, tills klockan blev tva. Da J.p kom och plingade pa. Vi bada akte till deras hus och badade i deras pool.
Hans mamma ar helt underbar och bara pratar med mig, hon sade flera ganger att jag var trevlig och overlycklig att jag kom over under dagen.  Efter det konstigt nog ville hon att jag skulle prata med en av hennes vanner som hade bott i sverige i tva manader. Hon hade bott ngn stanns langt upp i landet, kommer inte pa vart. Under den tiden larde hon sig ingen svenska och kunde knappt saga hej.. haha men jag larde henne det igen.. haha.. sa gulligt..

Efter att vi hade badat i poolen akte vi ivag for att gora massa arender at honom, han hade planerat dagen sa att jag kune hanga med och kolla vad man kunde gora har i omradet... vi promenarde runt en liten by som var sa sot, hade sma butiker och en resturang.. ni skulle ha sett det, de hade aven ett vattenfall som var sa vacker. Synd att jag inte tog kort, men ville itne skamma ut mig framfor honom. haha.
Inte nog med att han ar en underbar kille, han bjod mig aven pa glass.. ooo va gott, riktig glass med riktiga bitar i.. mums.. haha jag tror ni alla ar avis dar hemma.. den glassen var sa god.. hahha.

Inte nog med att dagen har varit sjukt bra sa har det aven varit over 40 grader har. Sa vi var tvugna att bada i poolen igen. Inte nog att han ar snygg, hans bror ar lika snygg.. haha vi borjade kasta amerikansk fotboll i poolen tills askan kom. ojoj.. inte lite dunder och brak.. haha
Eftersom vuxna har sagt att det ar farligt att vara i vatten nar det askar sa tog vi oss upp ur vattnet och gick in i huset.. nagra minuter senare kom varsta stormen som drog ner alla utemobler och blixt och aska kom farande med vinden. Tur som var att vi satt inne.. haha..

Bade jag och J.p aker ivag nasta helg, sa ni kommer itne att hora ifran mig pa en hel vecka, men jag hoppas ni klarar er bra utan mig. Ni vet att ni alltid kan na mig pa  min mobil om ni undrar nagonting.. haha jag intalar mig sjalv att allt kommer att bli bra och  inget kommer att handa... haha.. skall fundera over spindlar och forsoka ta tag i det. hehe..


OOOO jag saknar er sa mycket dar hemma just nu! jag vill ha alla nara och kara brevid mig och bara kunna prata och vara nara er. oo..... saknar er... och jag hoppas ni vet att jag alskar er alla...

nu skall jag ga och lagga mig, haller pa att do av trotthet... haha

massa pussar


Malin Backner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0