sol vind och vatten!

Jag kan fortfarande itne tanka mig att ni har daligt vader dar hemma. Jag borjar faktiskt tycka synd om er. Har kan man knappt vara utomhus foren man svettas ihjal. Luften ar kvav och det kanns som om det hanger aska ivadret, hoppas ni vet vad jag menar. Sak samma, som jag har sagt sa har jag haft barnen i tva hela dagar.

Idag har det inte gatt som jag har velat, kanns som om dom inte lyssnar pa mig. De har tydligen egen vilja och den skall komma fram. haha. Men som jag har sagt innan, vem ar det som ar bossen? DET AR JAG. hhaha.
Idag har varit en langsam och utsliten dag, det hela borjade med att jag inte har sovit pa hela natten. Jag kanske inte borde skriva detta, men jag har sadan fobi for spindlar. Om jag far syn pa en spindel sa ser ni inte mig mer. Men nar barnen ar med maste jag ta hand om dessa ackliga kryp och jag klarar inte av det.
Inatt dromde jag att jag hade en stor spindel pa rummet och att den skulle falla rakt ner pa mig. Inte nog med det, jag hade koldfrossa pa morgonen, sa jag log och skakade och fros hela morgonen.

Ni far inte tycka synd om mig, jag lovar att ni sitter och skrattar for tillfallet, men jag tycker faktiskt detta ar valdigt allvarligt. Jag maste ta tag i fobin till spindlar. Kan inte tanka att jag sade det, men det ar ett maste. Jag sager inte att det skall handa nu, men nar jag blir aldre skall jag inte vara radd for krypen mer. (skall se om det gar)

Imorgon skall jag traffa en kille som bor precis nedanfor varan gata. VI skall ta det lungt och bada i deras pool. Jag har inga barn att ta hand om och kan bara tanka pa mig sjalv. Darefter skulle vi utforska new jersey. hehe. Kul.
Pa fredag skall jag forsoka ta mig till Ny. Hoppas jag lyckas..

Om ni undrar nagot eller vill bara skriva hej sa gor det. hehe.. saknar er alla..

massa  pussar


Malin Backner


Kommentarer
Postat av: Eva, Jessica

Hej hopp gummi snopp!!!!



Härligt du har Malin :-)

2008-07-17 @ 14:58:56
Postat av: Jessica

Ta det lungt med POOLkillen :-)

2008-07-17 @ 14:59:37
Postat av: malin Backner

Hahah.. ok, detta ar inte poolkillen. detta ar en kille i omradet. haha. ni kan ta det lungt. andas och njut av solen. hehe.

2008-07-17 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0