tro det eller ej.

Ni kommer aldrig att gissa vad ja har gjort idag... Idag har ja for forsta gangen kort helt ensam i USA... Ja tog en svang till ett kopcenter... Om vi tycker att Nordstan e stor, skall ni se det jag var pa..
Jag sag fram imot att ga till nagra speciella butiker for att kopa hem de nodvendigaste.. salva osv.. men inte att ja skulle hitta en sadan snygg klanning.. ni kommer att fa se den en dag.. skall ta kort pa den.. Detta skriver jag inte bara for att skryta, men jag kor runt med en BMW... yeaa... den e saaa harlig.... ni ska bara veta.. hehe

Iallfall.. ja vet att manga som laser denna blogg e nyfikna pa hur huset ser ut och allt runt omkring.. ni skall antligen fa reda pa de.. Ni kommer avena tt se stranden som vi var pa i forrgar.. hehe... Det kandes som om vi var i Miami... hur fint och harligt som hellst.. hehe..


ok.. e ni redo..?

                                                                       DETTA E BOOH 4 YEARS OLD


                                                                        Vardagsrummet


Poolen

Koket



Jag och Emma 7 years old


Me on the beach, are going to surf


Jag forsoker komma ut, men vattnet drar mig till land.

Om ni undrar nagot sa e de bara att saga till.. Bild pa huset kommer inom kort... just nu oser regnet ner over usa.. men de kommer att ordna upp sig till imorgon..

Imorgon kommer ja aka in till NY och traffa Linnea.. oo cant wait. 
Love ya all..


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är inte alls avundsjuk!!!

2008-07-04 @ 08:59:38
Postat av: frida

ååååh! vilka otroligt söta barn & stekigt hus! haha :) hoppas du ha de bra puss // frida hultman

2008-07-07 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0