Pool guys.. mums...

Hej hej hej hej..

Hoppas ni alla har de bra hemma i sverige.. hehe... har har vi sol och det ar runt trettio grader.. usch.. hatar varmen.. haha.
Ni undrar saker hur jag hade det i Ny city, ja hade de jatte bra. Vi promenerade, promenerade och promenerade genom hela manhattan.. men enbart pa okanda gator.. Eftersom vadret var daligt sa blev de inget shoppande... usch... men de kommer.

Ja har antligen friheten att ta bilen vart jag vill aka.. ja tar tripp till kopcentret, koper mat osv.. kanns jatte bra.. Det e lite anorlunda att  kora en MBW nar vi har en mini golf hemma. varje dag ja sitter i bilen har jag en okand manniska i huvudet som sager, krocka in, kor forsiktigt och ta det lungt.. haha...

I torsdags var Linne pa besok och vi bada lag i poolen och slappade och halvsov.. tro det eller ej, men tva skit snygga pool killar kommer in i stangslet och borgar att rengora poolen... vi pratade massa skit om dom pa svenska och skrattade, mendans dom stod och pratade engelska och fattade nada att vi pratade om dem.
Min kara barbara kommer ut och borgar prata med killarna och fick direkt napp pa att dom skulle ta med mig pa en fest som var dagen efter.. Barbara gav honom mitt nummer och da var det bara att vanta och se om dom skulle ringa mig.

Ojoojoj... kollade min mobil hela dagen.. ja och barbara var orolig over om att dom aldrig skulle ringa, och hon hotade med att avskeda dom om de inte skulle ringa mig.
Runt sju tiden pa kvallen ringer min telefon och det bar Brad. (pool killen). Han ville saga att han hamtar upp mig klockan 8, vilket visade sig att bli klockan nio istallet.

Tva snygga killar sitter i bilen och ler nar jag kommer fram till bilen och sager hej. Barbara och hennes vannina gick fram och forhorde killarna vart dom skulle ta mig och aa, allt som dom behovde veta.. haha dom skamde ut mig lite men sak samma, dom var as trevliga..

Vi spelade spel, drack lite och hade hur trevligt som hellst.. Om ni har sett amerikanska filmer eller dokumentarer sa ser ni amerikanska muggarna.. dessa muggar hade vi... Ja kande mig sa amerikansk.. haha.. skit kul..
Tro det eller ej. men vi sov inte pa hela natten.. sa nu e klockan sju pa kvallen och jag har inte sovit pa tva dygn.. men skut samma.. haha.. ja hade en underbar kvall och kommer aldrig att glomma den. Tjejerna som traffade gav mig deras facebook och nagra gav mig deras nummer.. Hoppas bara pa att dom kommer att ringa mig igen.

Detta skriver jag inte for att skryta, men iallfall. De manniskor som jag har pratat med inkl barbara tycker att jag pratar jatte bra engelska.. oo.. mitt sjalvfortroende hojs och jag kanner mig annu sakrare pa spraket.. jag mar bra och har det jatte bra, forutom att jag e as trott..

haha.. saknar er alla dar hemma..

massa pussar

love ya..

Malin Backner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0