Hus med barn och en nanny!

OOOOOOO... om ja inte alskar att det ar varmt och soligt ute. Tro det eller ej, men jag har blivit sjuk.. har fatt en jatte forskylning och det ar inte roligt. Jag kanner inte for att ta pa mig bikinin och doppa mig i poolen. Sa idag forsokte jag istallet leka med barnen utanfor poolen och hitta pa massor av lekar. haha Lyckades jatte bra tills barbara kom hem. Varfor ar ni inte i poolen? haha.. barnen sade att de hade jatte roligt och tankte inte pa varmen.. haha men men.. imorgon blir det bad i poolen om sa vadret tillater det. Imorgon skall vi ha playdate har hemma. En utav emmas vanner kommer over for att leka.
Skall se till att lyckas hitta pa nagot roligt med barnen sa att dom kommer ihag dagen for resten av deras liv.. ahah..

Allting borjar antligen kannas valdigt bra. Borjar fa tillbaka mitt sjalvfortroende. yeappii.. Borjar antlgen att fundera pa vad jag gor har och vad jag kan forbattra. det ar ju inte sa langt kvar tills jag satter mig pa planet som for mig hem, sa jag skall gora det basta av situationen.. 

Ttro det eller ej, men idag har jag kort till chester. For er som inte vet sa ar det en stad som har nagra butiker som ex Gap body.. Akte dit for att se om de hade bikini. Men icke sade nicke, de hade inget, sa istallet kopte jag underklader samt en snygg troja... haha... Inte nog med att jag gick in i butiker, jag passade pa att ga in pa supermarket.. typ som Ica maxi.. haha. sjukt stort, men jag kande mig som hemma. haha... yeaa.. Idag har aven barbaras foreldrar varit pa besok. Hennes foraldrar kommer ifran holland, sa de pratar nastan deras sprak vilket jag och tim inte forstar nagonting utav.. haha jippi.. men de forsokte prata engelska men blandade engelska med hollanska..hahha.. kul..haha.

Som nedan kan ni se nagra bilder jag har tagit under dagen.. bilden pa mig e nar jag e pa g och skall ta kort pa huset som ni kommer att se om ni skrollar nedat.. haha.. yeaappii..

Den lilla tjejen som cykar pa sin cykel ar Booh... och med sparkisen e Emma.




Har ser ni trojan som jag har kopt idag... den ar inte sa snygg liggande, men det ar sjukt snygg pa.. yeaa... stod och valde mellan denna fargen och vit.. hmm?










Pa den sista bilden kan ni se hur mitt rum ser ut utifran.. Dom ter fonstrerna som ar ovana garaget ar mitt rum. Dvs. Jag har hela overvaningen for mig sjalv.. jag har ingen ork att ta kort pa mitt run for tillfallet, men ni kommer snart att fa se det, fast i ett annat inlagg.. haha.

Nu skall jag ga och lagga mig.. ha en underbar dag.. massa pussar,,

Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Emma

My love. vad söt du är och vad söta barnen är :) glöm inte att gratta mig på min födelsedag nästa fredag! :P haha

2008-07-30 @ 12:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0