Allt i ett!

Vilken dag, idag har jag och hela familen inkl pappan vart ivag pa ett tivoli. Eller det var egentligen inget tivoli, utan mer som skara sommarland. Eftersom Booh har en sorts sjukdom och att kroppen inte tal sa mycket bad sa beslutade vi oss for att enbart aka atraktionerna.

Jag vet att jag e dum, men jag glomde kameran hemma. Kanner mig jatte elak, men det kandes helt ok att inte ha nagon vaska med mig. haha. Skit samma. ni kommer enda snart fa se andra kort fran nagra dagar i usa. Bland annat nagra dagar i Ny city och nagra dagar i poolen.

Just nu ligger jag i sangen och skriver detta inlagg, min hjarna sager att jag skall lagga mig, men min kropp vill bara ut och rora pa sig. Sa imorgon har jag massor att planera. Skall bland annat aka ivag och handla lite sma saker. Som bland annat springhorlurar till Ipoden, samt en dagbok och jag hittar alltid nagot att handla.

Pa tisdag till onsdag har jag hand om barnen helt sjalv. Hoppas att dom lyder mig.. skall forsoka att inte vara sa strang. Dom ar underbara, men dom forsoker lura mig till att fa va dom vill ha. Jag e inte dum och sager ifran. haha.

Aja, nu e min hjarna tom och jag vet inte vad jag skall skriva mer. Men jag hoppas att ni kommer att njuta av bilderna som jag lagt upp nedanfor. 

Ha en fortsatt trevlig morgon/dag..

Jag precis utanfor kopcentret.. Jag har pa mig min nya klanning.. yeaa..vantar pa att taget skall komma.. haha.
Jag inne i NY city


Detta e nagra av killarna som jag var med under fredagskvall.
Helt underbara och hur goa som helst..



Malin Backner 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma Eva tycker att du skall ta det lugnt med killarna och spriten men det tycker inte jag

2008-07-15 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0