varför ska man stressa?

Shit, snart är det jul!. det känns som om det var julafton igår. Gud vad tiden går snabbt!. Jag sade till mig själv idag och även till andra arbetskompisar. Jag är snart 21 år gammal!.. herre gud, jag går ju snart i pension.. hehe.
Nee men jag är snart 21 år och bort fortfarande hemma!.
 Jag har det sjukt bra hemma och jag lever mitt liv som en vanlig tonåring. Börjar fundera på om jag skall flytta eller inte. hehe. Men jag vill, jag vill ha eget och känna att detta är mitt hem!. Vad jag har märkt med mig själv är att jag är sjukt kräsen när de gäller lägenhet men eh, det kan man ju inte vara. Det är stört svårt att få tag på en lägenhet!.
Det som jag brukar säga om bilar.
-den första bilen man köper som ungdom skall vara liten skabbig och heter bettan.. haha börjar fundera på om man ska tänka på samma bana när det gäller lägenhet. hehe

Nå ja, tillbaka till verkligheten. Nu ligger jag i min säng och skall snart sova. Är inte trött än med att jag vet att jag får sova hur länge jag vill imorgon! Imorgon blir de stress med julshopping. Skall handla mamma, pappa, syster, kussiner och alla deras julklappar imorgon.. Jag älskar att shoppa, men hatar när det är mycket människor omkring mig!. Tror du att det är mycket människor ute imorgon? ????? hahaha

Uach.. nu har denna veckan gått och snart kommer det en ny! med en inkl julafton!.. nice.

massa pussar

//Malin Backner

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Puss på dig med :D

Jag önskar mig nog nåt till lägenheten, typ ett foto på dig o mig eller nåt annat gulligt! Det hade vart grymt!! Där har du en present klar...



Jag tror att jag får skicka dig ett sms att du ska läsa den här kommentaren, för annars kommer du inte hinna göra det ;)

2009-12-19 @ 08:51:43
URL: http://eightnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0