en klapp på axeln!

Guuud vilken långsam dag det har vart idag. Inte nog med att jag har jobbat, nu sitter jag även ensam hemma och slappar!. Mamma o pappa är hemma hos carro (syster) på middag med sin sambos föräldrar. Jag var bjuden men kände av att mamma o pappa kanske ville känna sina (blivande) svärsons föräldrar. =).
Jag tar inte steget före i deras förhållande.) neeej.

Så som sagt var, nu sitter jag i soffan och har mitt trådlösa tangentbod i knät och skricer på våran tv skärm. Man kan ju skryta med att jag har en enorm skärm som dator idag. Jag har bland annat tittat in på youtube och samt tittat på film. En sam som var fruktansvärt onödigt av mig, det var att köpa massa godis, Jag har nog ätit ca 3 bitar eller något liknande. Jag är nöjd med att små äta godis lite då och då istället för att möla i mig allt på samma gång. (en diktig flicka)

Angående min lilla rubrik är pga att jag har vart fruktansvärt duktig idag. Jag har inte bara jobbat utan även lyckats koppla in allt till tvn. utan att jag behövde ringa någon eller typ slå sönder datorn (som jag nästan gjorde förra gången). Det som är tråkigt med allt det är ju att man inte kan titta på tv samtidigt. Men det är faktiskt fruktansvärt härligt att ha en stor skärm. =)
Inte för att skyta på skärmen så är jag faktiskt nöjd med mit liv, väntar på att mamma o pappa ska ringa och säga att de vill bli hämtade. Det jag tror är att dom kommer komma hem med hjälp av våran kära lokaltrafik. Troro dock inte dom vet vilken spårvagn som går hem. men men spänningen lider vilken tid de kommer hem!


Nu ska jag ut med hunden och sedan ska jag nog lägga mig i sängen med öronen på vift om mobilen ringer.
Jag hippas ni alla har haft eller har en underbar helg och inte täker på alla andra som jobbar =)
Imorgon är de advent och då ska ju alla ljusstakar upp.. herre gud, snart är det jul!.. PANIK.!


massa pussar och kramar

- är du nöjd (ja) är du Onöjd (nej) är du nöjd nöjd? jaaa jaaaa

hahah

jag verkligen älskar den meningen.. försök att säga den snabbt... ahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0