Oj ojoj!

Herre gud vilken underbar ledighet!.

Nu sitter jag hemma och slappar framför tv:n med min hund brevid mig. Men det är någonting som jag saknar. Något som jag verkligen har velat göra i flera dagar. Det är att gå på bio. Men lika tråkigt som vanligt så orkar jag inte ringa någon och fråga om dom vill hänga med på bio. Det som stoppar mig är att jag börjar super tidigt imorgon!.   (jag är en as trött människa på morgonen) haha.

Så nu sitter jag i sängen och skall tittar på sisters act 1. Den är helt underbar. Älskar när det är sång i filmerna.. Jag är kär i denna filmen.. kan sitta och gråta så fort det kommer en bra låt =).. hehe
Jag vet, jag är en tönt! =)

Men ni som läser bloggen.. Sätt på kanal 5 nu så skall ni se =) hehe


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, varit en av mina favoriter i typ över tio år!! :P Men tvåan e snäppet vassare!! ;)

2010-01-09 @ 00:49:58
URL: http://ettkristetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0