smärta och ännu mera smärta!

ojoj.. idag gav jag upp och begav mig till vårdcentralen efter en icke så sömnig natt!
fick en tid under dagen då jag gick från jobbet och till sjukhuset!

När jag gick ifrån läkaren så visade de sig att jag har en kraftig halsfluss..... men inte nog med det så gick jag till jobbet igen och jobbade som vanligt.. Nu när jag är hemma så skulle jag försöka äta ngt, vilket jag absolut INTE lyckas med!.. o detta är att jag inte kan gapa eller äta..! jag kan itne heller svälja! så det som jag har gjort nu är att jag hackade ner en värktablett i ett juice glas!.. FY VAD ÄCKLIGT DET VAR!:. men det hjälpte lite!


Så nu skall jag försöka trycka mig i min pencilin kur med lite glass!.., inte för att jag behöver det, men jag tror jag kommer gå ner lite i vikt under denna lilla kur.. med att jag har as ont när jag äter.. så jag äter lite mindre än vanligt!.. bättre o äta lite, än inget alls =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0